تعمیر آبگرمکن در کرمان

تعمیر آبگرمکن در کرمان

تعمیر آبگرمکن در کرمان

 

 

تعمیر آبگرمکن در کرمان

 

برای تعمیر آبگرمکن در کرمان کافیست با یک جستجو ساده در داخل سایت بوتان سنتر به سرویسکار منتخب برسید

سایت بوتان سنتر با هدف سهولت در پیدا کردن تعمیر آبگرمکن در کرمان راه اندازی شده

شما نیز امر مهمی در این کار را دارید

لطفا و حتما بعد از اتمام سرویس میزان رضایت از تعمیرکار را اعلام نمایید اینطوری دیگران نیز میتوانند از نظرات شما سرویسکار خود را انتخاب کند

 

 

راهنمای عیب یابی و تعمیر آبگرمکن در منزل

 

آب داغ نمی شود

اگر آبگرمکن بوتان یا هر آبگرمکن دیواری دیگری آب را داغ نمی کند، مشکل از گاز یا برق دستگاه است. قبل از تماس برای تعمیر آبگرمکن، بررسی کنید که آیا برق دستگاه روشن است؟ آیا گاز در جریان است یا قطع شده؟ برای گرم شدن آب باید برق و گاز هر دو وصل باشد. چراغ های روشن روی آبگرمکن دیواری هم راهنمای خوبی از رسیدن سوخت به آن است. اگر برق و گاز وصل نیست مثل یک تعمیرکار حرفه ای جریان را وصل کنید.

 

آب داغ نمی ماند

آیا در حین حمام کردن آب سرد می شود؟ اگر آبگرمکن بتواند آب را به اندازه کافی داغ کند نباید در هنگام مصرف آب سرد شود. برای عیب یابی آبگرمکن اول تنظیم درجه حرارت را بررسی کنید. شاید دمای آب از حد معمول کمتر بوده یا به طور کلی برای استفاده در زمستان دما کم باشد. کار ساده ای پیچ تنظیم درجه حرارت را کمی بیشتر کرده و چند لحظه صبر کنید. با باز کردن شیر آب دما و داغی را بررسی کنید.

اگر آب گرم در لوله جریان دارد، پس مشکل از همین قسمت بوده ولی اگر با تنظیم درجه حرارت نیز با کمبود اب داغ مواجه شدید، شاید وقت آن رسیده که یک آبگرمکن بزرگتر تهیه کنید. هزینه تعمیر آبگرمکن را صرفه جویی کرده و یک دستگاه با توان بیشتر تهیه کنید.

نکته: اگر آب گرمکن به تازگی با این مشکل مواجه شده و قبلا به خوبی آب را به اندازه کافی گرم می کرد، مشکل از جای دیگری است و باید تعمیر آبگرمکن را با بررسی بخش های دیگر ادامه دهید. شاید منبع آب جرم گرفته باشد.

 

 

آب بیش از حد داغ است

عیب یابی و تعمیر آب گرمگن را با بررسی تنظیم دما شروع کنید. اگر تنظیمات فعلی دستگاه زیاد است با کم کردن دما مشکل برطرف می شود ولی اگر دما با کم کردن حرارت نیز همچنان زیاد باشد، باید سریع دستگاه را خاموش کنید. برای تعمیر آبگرمکن و مشاوره با یک حرفه ای تماس بگیرد. دغ شدن آب بیش از حد می تواند خطراتی را ایجاد کند.

گاهی حتی با تنظیم دما، صدای آب جوش از درون دستگاه شنیده می شود و دمای آب بسیار بالاتر از حد تنظیم شده است. در این صورت امکان خرابی شیر تنظیم وجود دارد. تعمیر آبگرمکن دیواری که قادر به تنظیم دمای آب نیست یک کار تخصصی است که نیاز به تعویض قسمت معیوب دارد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =