پکیج شوفاژ دیواری پارما بوتان

پکیج شوفاژ دیواری پارما بوتان

پکیج شوفاژ دیواری پارما بوتان

 

پکیج شوفاژ دیواری پارما بوتان

گروه صنعتی بوتان، همواره در تلاش هستیم تا فناوری روز جهانی را به خدمت خانه‌های ایرانی آوریم. به همین منظور، گروه صنعتی بوتان محصولی تولید کرده است که با حفظ کیفیت و با استفاده از به روز ترین فناوری‌های جهانی، برای مشتریان محترم نیز قیمتی مناسب داشته باشد.

نام این محصول پکیج شوفاژ دیواری پارما Parma، است که با استفاده از طراحی ایتالیایی، قطعات معتبر اروپایی و توانمندی متخصصین ایرانی تولید شده است. مقاومت بالای اجزای الکترونیکی این مدل در برابر آب و رطوبت این امکان را ایجاد کرده تا علاوه بر فضاهای بسته، با اطمینان کامل در فضای باز و استانهای دارای رطوبت بالا نیز نصب و مورد استفاده قرار بگیرد.

این مدل دارای سیستمهای متنوع عیب یاب الکترونیکی، ضد یخ زدگی، ضد گریپاژ پمپ و شیر سه طرفه و بای پس خودکار بوده و همچون سایر محصولات بوتان نشان کیفیت اروپا CE ،استاندارد ملی ایران و استاندارد ایمنی و بهداشت OSHAS 18001:2007 را نیز دارد.

پکیج شوفاژ دیورای پارما، با استفاده از فناوری توربولاتور، در برابر املاح آب و تشکیل رسوب مقاوم است. همچنین هیدرولیک ست پلیمری به کار رفته در این دستگاه باعث افزایش طول عمر و دوام هر چه بیشتر آن خواهد شد.

سال‌هاست متخصصین کشورمان با تولید و صادرات محصولات گرمایشی، سعی در هر چه درخشان‌تر کردن عنوان “ساخت ایران” کرده‌اند و محصول پارما، با استفاده از دقت صنعتگران ایرانی، طراحی و قطعات اروپایی نمونه‌ای موفق از این تلاش است.

این محصول در دو مدل محفظه احتراق بسته فن دار Parma 22RSi و محفظه احتراق باز Parma 22i تولید می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این محصول، به صفحه محصولات بوتان مراجعه نمایید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =