پکیج در کرمان

پکیج در کرمان

 

پکیج در کرمان

 

 

پکیج در کرمان

برای تعمیر پکیج در کرمان فقط کافیست با ما در تماس باشید

تعمیر انواع پکیج ( بوتان ؛ ایران رادیاتور ؛ ایساتیس و… ) با ما در تماس باشید

سایت تعمیر پکیج در کرمان با هدف سهولت در پیدا کردن تعمیر کار پکیج در کرمان راه اندازی شده برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

 

انواع مشکلات پکیج ها

 

صدای زیاد پکیج بوتان هنگام استفاده از آب گرم و سپس قرمز شدن چراغ و خاموش شدن پکیج از چیست؟

علت صدای زیاد پکیج بوتان هنگام استفاده از آب گرم و سپس قرمز شدن چراغ و خاموش شدن پکیج به علت رسوب گرفتن مبدل دستگاه می باشد و نیاز به اسید شویی مبدل پکیج می باشد .منبع انبساط میتواند علاوه بر اینکه افزایش حجم آب را که بر اثر گرما ایجاد میشود را خنثی نماید میتواند کمبود فشار آب را نیز درسیستم جبران نماید(منبع انبساط بازعلاوه بر دو ویژگی ذکرشده میتواند نقش تغذیه سیستم را نیز بازی نماید)

 

انواع منبع انبساط

 

۱- منبع انبساط باز

۲- منبع انبساط بسته

 

منبع انبساط باز

چون منبع انبساط با اتمسفر هوادر ارتباط است بنابراین فشاروارد برروی سیال آن حدود یک اتمسفر میباشد ودرسیستم های حرارت مرکزی منازل بسیارکاربرد دارد

 

منبع انبساط بسته

 

منبع انبساط بسته در پکیج ها ویا درجاهایی که نیازبه آب داغ(بیش از۱۰۰درجه) میشود مانندبیمارستانهاو…

 

منبع انبساط بسته پکیج شامل دوصفحه میباشد که درقسمت وسط آن یک دیافراگم پلاستیکی وجود دارد بطوری که ارتباط داخل مخزن را کاملا بایکدیگر قطع میکنددریکطرف صفحه دیافراگمی،هوا یایک گاز بی اثرمثل نیتروژن (ازت)،(بافشاریک اتمسفر)ودر طرف دیگر آب مدار گرمایشی قرار میگیرد چناچه فشارآب درون سیستم بالا برود آب مدار گرمایشی به صفحه دیافراگمی فشار وارد میکند وطرف دیگر دیافراگم کوچکتر میشودواجازه افزایش حجم را به سیستم میدهد منبع انبساط پکیج معمولا درظرفیت های۶-۸لیتری ساخته میشود وبسته به ظرفیت وآبگیری سیستم گرمایش متغیر میباشد..انواع مشکلات پکیج ها

 

سیستم گرمایش کار میکند ولی رادیاتورها گرمای مطلوب را ندارند علت چیست

 

۱- کوتاه بودن ارتفاع شعله (به علت کم بودن فشار گاز ساختمان و یا تنظیم نبودن شیرگاز)

۲- کم بودن ظرفیت حرارتی دستگاه نسبت به بار گرمایشی ساختمان

۳- وجود هوا در مدار

۴- نیمه باز بودن شیرهای رفت و برگشت دستگاه

۵- ضعیف شدن فنر سوپاپ بای پاس یا رسوب گرفتن دریچه آب (سوپاپ نیمه باز مانده است)

۶- استفاده از سوپاپ بای پاس نامناسب

۷- کاهش دقت NTC گرمایش

۸- وجود اشکال در پمپ( ۱/دورپایین۲/دبی کم۳/شکستن پروانه پمپ۴/وجود شن و ماسه در پمپ)

۹- پایین بودن فشار در مدار گرمایش

۱۰- رسوب گرفتن مبدل و رادیاتورها

۱۱- استفاده از رادیاتورهای با جنس نا مرغوب

۱۲- استفاده از دودکش نامناسب

۱۳- وجود خرابی در شیر سه راهه (در نوع دو مبدله)

۱۴- خرابی کلید حرارتی یا استفاده از کلید حرارتی نا مناسب

۱۵- لوله کشی نامناسب مدار گرمایش (پیچ و خم های زیاد – سایز نامناسب )

۱۶- جابجا بستن لوله های رفت و برگشت رادیاتورها

۱۷- خرابی پتاسیومتر گرمایش

۱۸- نزدیکی بیش از حد رادیاتور به پکیج ( بویژه در لوله کشی انشعابی )

۱۹- خرابی برد کنترل

نکاتی جهت کارکرد بی عیب پکیج دیواری در تمام طول سال

 

  • سرویس منظم دوره ای بسیار مهم و حیاتی است. برنامه زمانی سرویس شدن پکیج خود را توسط متخصص باتجربه پکیج برنامه ریزی کنید.
  • اگر پکیج شما تحت فشار بوده و به تنش های فشاری حساس است، بصورت منظم فشار سیستم را چک نمایید. همچنین فشار را بر روی عدد پیشنهادی در دفترچه راهنما تنظیم نمایید.
  • در تابستان هر ماه سیستم گرمایشی منزل را به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه روشن نموده تا از فریز شدن و خشکی پمپ و سایر اجزاء حساس آن جلوگیری شود.
  • ترموستات و تایمرهای دستگاه را چک کرده و مطمئن شوید به درستی کار می نمایند.
  • بصورت منظم پکیج خود را جهت هرگونه نشتی و آبریزش بررسی نمایید.
  • رادیاتورهای خود را در ابتدای هر بار استفاده در سال، هواگیری نموده و از نبود هوای اضافه در سیستم اطمینان حاصل کنید.
  • مطمئن شوید که فضای کافی در اطراف پکیج قرار دارد و تهویه به درستی انجام می شود. اگر پکیج در آشپزخانه و در داخل کمد قرار گرفته است، از تمیز بودن و خالی بودن فضای کابینت مطمئن شوید.
  • تمامی خروجی های فن و دودکش ها را بازدید نموده و هرگونه مانعی را از میان بردارید.
  • در صورتی که امکان مشاهده شعله پیلوت را دارید، از آبی بودن و مداوم بودن شعله اطمینان حاصل نمایید. در صورتی که شعله به زردی گرایید و یا به نظر کشیده و بلند می آمد با متخصصان مجرب و یا با مسئولین واحد اداره گاز منطقه تماس بگیرید.
  • یک نسخه از دفترچه راهنمای محصول را دم دست قرار دهید. در صورتی که نسخه کپی ندارید می توانید در اینجا بدنبال دفترچه راهنمای مدل و برند پکیج خود باشید. اگر پکیج خود را پیدا نکردید، با تولید کننده محصول تماس بگیرید.

با رعایت نکات بالا می توانید از خرابی کامل پکیج تا حد زیادی پیشگیری نمایید. با وجود اینکه خرابی پکیج و از کار افتادن آن می تواند امری بسیار جدی باشد، دلالیل متعددی می تواند باعث این اتفاق باشد.

 

برای تعمیر پکیج در کرمان با ما تماس بگیرید

طراحی سایت در کرمان
طراحی سایت در کرمان
در مورد نویسنده : مدیر سایت
بوتان کرمان، دایرکتوری نمایندگان مجاز بوتان در استان کرمان می باشد، هم استانی های عزیز می توانند لیست با جستجو در سایت به راحتی نمایندگان مجاز بوتان را یافته و از خدمات آنها بهره مند شوند.

ارسال نظر

20 + یازده =