فروش مجدد پکیج بوتان Calda Venezia

فروش مجدد پکیج بوتان Calda Venezia

 

فروش مجدد پکیج بوتان Calda Venezia

 

 

فروش مجدد پکیج بوتان Calda Venezia

 

همانگونه که بیشتر مشتریان شرکت صنعتی بوتان می دانند این گروه صنعتی همواره پیشرو در عرضه محصولات جدید و به روز همزمان با عرضه در اروپا بوده است. پکیج بوتان در مدل های جدید Parma ، Verona و Perla Pro در سال های اخیر به بازار معرفی گردید که توانست سهم عمده ای از بازار را تصاحب کند.

با توجه به سابقه طولانی و خوش نام شرکت بوتان عده ای از مشتریان تقاضای دستگاه های ساده تر و کم استهلاک تر بوتان که در گذشته جزو پر فروش ترین پکیج بوتان بود را داشتند که این مدل با نام کالدا ونتزیا شناخته می شد. شرکت صنعتی بوتان در پاسخ به این درخواست مشتریان محترم تصمیم به تولید مجدد این پکیج بوتان گرفته است که هم اکنون قابل عرضه به مشتریان محترم می باشد.

 ویژگی های پکیج بوتان کالدا ونتزیا 

۱- پکیج بوتان calda venezia دارای یک مبدل دو منظوره می باشد که این موجب می شودطول عمر دستگاه بسیار بالا رفته ( به دلیل عدم تعدد قطعات ) و استهلاک پکیج بوتان بسیار کمتر شود.

۲- مبل حرارتی پکیج بوتان کالدا ونتزیا مجهز به سیستم توربولاتور می باشد که موجب جلوگیری از رسوب گرفتگی مبدل حرارتی می شود.

۳- قطعات پکیج بوتان ونزیا تماما از ایتالیا وارد شده و در ایران مونتاژ می شود به همین دلیل از نظر کیفیت و کارایی عمر مفید بسیار بالایی را دارد.

۴- ساده تر بودن این پکیج بوتان به نسبت سایر پکیج ها باعث می شود که نیاز به تعمیر آن بسیار کمتر باشد و از نظر استهلاک جزو کم استهلاک ترین پکیج های داخل ایران می باشد.

۵- این پکیج بوتان به دلیل داشتن مبدل دومنظوره شاید بتوان گفت بهترین دستگاه برای شرایط آب و هوایی تهران می باشد که در کنار استهلاک کم دستگاه آبگرم و گرمایش مطبوعی را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد

۶-در کنار این ویژگی های منحصر به فرد ، پکیج بوتان مدل Calda Venezia از خدمات پس از فروش دائمی و منظم شرکت صنعتی بوتان استفاده می کند که چتر حمایتی بسیار امنی برای پکیج دیواری شما می باشد.

 

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 18 =