تعمیر پکیج ایران رادیاتور در کرمان

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در کرمان

 

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در کرمان

 

 

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در کرمان

 

سایت تعمیر پکیج در کرمان در خصوص تعمیر پکیج ایران رادیاتور در کرمان نیز فعالیت دارد

برای تعمیرات هرگونه پکیج در کرمان فقط کافیست با ما در ارتباط باشید

 

 

خیالتان از بابت پکیج راحت باشه

 

مجموعه پتعمیر پکیج در کرمان

ما با داشتن چندین شعبه فعال و تعمیرکاران متعدد در سراسر کرمان در کمترین زمان ممکن پس از اولین تماس شما در محل حضور پیدا خواهیم کرد .

تعرفه تعمیرات پکیج

به طور معمول هزینه تعمیرات پکیج تا بازدید کارشناس میسر نمیشود ولی  در صورتی که شما با مطالعه دقیق مطالب ما تا حدودی توانایی عیب یابی صحیح را داشته باشید میتونید پس تماس با اپراتور ما استعلام قیمت حدودی را سوال کنید ، البته مشروط به اینکه مشکل پکیج را به صورت صحیح شناسایی کرده باشید .

البته همه میدانند که تعمیرکاران به چند دسته تقسیم می‌شوند :

  1. گروهی از تعمیرکاران کاربلد و حرفه ای هستند ولی متاسفانه فوق‌العاده دندان گرد و بی انصاف هستند و تصور می‌کنند هیچ کسی کار اونا رو نمیتونه انجام بده (متأسفانه با شرایط اقتصادی حال جامعه این افراد دیگه بازار کار خوبی ندارند)
  2. گروهی از تعمیرکاران هم واقعا خیلی دستمزد پایینی دریافت میکنند ولی در عوض به خاطر عدم تجربه کافی باعث میشوند مشتری بخت برگشته چندین برابر هزینه پرداخت کنه و یا بواسطه ناشی گری در آینده نزدیک متضرر شود (معمولا مشتری حاضر نیست به هیچ قیمتی با این افراد روبرو شود)
  3. ولی گروهی دیگر از تعمیرکاران با تجربه هستند که علیرغم دریافت هزینه منصفانه کاری برای مشتری انجام میدهند که در خاطره ها ثبت میشوند (اگر به دنبال این افراد هستید جای خوبی هستید چون ما همه این تعمیرکاران را یکجا در مجموعه پکیجکار گِردِ هم آورده ایم)

معمولا دلیل اینکه مشتری قبل از حضور تعمیرکار استعلام قیمت میگیرند پیدا کردن تعمیرکاران گروه سوم هست .

در هر صورت از بنده حقیر یه نصیحت دوستانه داشته باشید : به هیچ عنوان به دنبال تعمیرکاری که قیمت پایین میدهد نباشید . زیرا در حال حاضر تعداد بیشماری تعمیرکاران تازه مدرک گرفته و بدون تجربه هستند که تا به حال به صورت تئوری آموزش دیده اند و قصد دارند تجربه ای را که میبایست در کنار یک استاد کار فرا گیرد را خود به تنهایی در منزل شما و بالای دستگاه شما این تجربه را کسب کنند .

مسلم است در این صورت شروع به انجام آزمون و خطا میکند تا مشکل را تازه پیدا کند، این افراد مسلما چون در حالت عادی باید هزینه ای به یک استاد کار پرداخت کند تا وی تجربیات چندین ساله را در اختیارش قرار دهد ولی برعکس الان برای کسب همون تجربه پول نیز دریافت میکند پس قطعا قیمتی که به شما میدهد ممکنه خیلی پایین تر از یک استاد کار ماهر باشد .

حالا خودتون قضاوت کنید عواقب انجام تعمیرات پکیج توسط این فرد تازه کار را و اینکه ممکنه دست آخر چند برابر هزینه واقعی برای شما هزینه تراشی کند و بدتر از همه به خطر انداختن امنیت خانواده

پس هیچ وقت خام قیمت های پایین بعضی تعمیرکاران نشوید و معقولانه رفتار کنید .

البته این حق طبیعی شماست که قبل از شروع کار برآورد قیمت هزینه تعمیرات پکیج را از تعمیرکار بخواهید ولی بهتره این کار را پس از حضور تعمیرکار به محل و بازدید از دستگاه از او درخواست کنید . ولی اگر هنوز اسرار دارید استعلام قیمت تعمیرات پکیج را از مجموعه ما بگیرید تا بتونید با تعمیرکاران دیگر مقایسه کنید بهتره سری به مقاله تعرفه تعمیرات پکیج بزنید .

این مجموعه با همکاری گروهی از تعمیرکاران با تجربه و منصف اقدام به تعمیرات پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور در شهر کرمان کرده است .

 

 

 

نکات تعمیر و نگهداری از دستگاه پکیج دیواری ایران رادیاتور

 

یک سری نکات مربوط به تعمیر و نگهداری پکیج است که اگر یاد بگیریم به ما در بهره برداری از دستگاه پکیج خانه کمک می کند.

  • اولین نکته این است که به دمای پکیج دقت داشته باشیم که از دمای عادی و معمول خارج نشود
  • دومین نکته این است که به هیچ وجه در زیر پکیج وسایل گازسوز استفاده نشود ایجاد شعله کند
  • سومین نکته اینکه هرگاه مشکلی برای پکیج پیش آمد اول با متخصص مربوطه مشورت کنیم و ازش کمک بگیریم
  • نکته بعدی اینکه در صورتی که رسوب گیر استفاده می کنیم که املاح باعث گرفتتگی لوله نشود، هر چند ماهی آن را تعویض کنیم
  • بعد اینکه فشار هوای فضایی که دستگاه در آن قرار دارد نباید منفی شود و فن های با قدرت زیاد مانند کولر و … که هوای فضای داخل را میگیرند و به بیرون فضا میدهند نباید در فضای نصب دستگاه استفاده شوند
  • دقت داشته باشیم که نشتی آب در مسیر لوله آب به دور خانه و درون رادیاتورها و شوفاژ وجود نداشته باشد
  • باید مواظب بود که به هیچ وجه پکیج بدون آب کار نکند زیرا خیلی برای پکیج زیانبار است
  • نباید بگذاریم فشار آب سیستم بسته دستگاه به کمتر از یک برسد و اگر چنین شد، شیر پر کن را باز کنیم تا فشار بالا بیاید و پس از آن که فشار به بالای عدد یک رسید شیر را ببندیم

 

برای تعمیر هر گونه پکیج در کرمان با ما تماس بگیرید

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =